Bieži uzdotie jautājumi

Mūsu klientu visbiežāk uzdotie jautājumi.

Piegāde

Cik ilgs laiks nepieciešams piegādei?

Piegādes laiks ir atkarīgs no preces pieejamības un jūsu atrašanās vietas.

Precīzus piegādes laikus atradīsiet katra produkta lapā, jo tie ir atkarīgi no tā, vai prece atrodas mūsu noliktavā, ir ceļā pie mums vai ir pasūtīta no piegādātāja.

Vairāk par prezentāciju šeit.

Ja jums ir kādi jautājumi par piegādi, lūdzu, sazinieties ar mums!

Kā es varu izsekot savam pasūtījumam?

Tiklīdz mēs nosūtīsim jūsu pasūtījumu, jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas numuru.

Svarīgi: izsekošanas informāciju var atjaunināt tikai pēc 24 stundām , tāpēc, ja kustību neredzat uzreiz, neuztraucieties, sistēma vēl nav atjaunināta.

Pasūtījumi

Kāda ir preču garantija?

Visiem mūsu produktiem ir 24 mēnešu garantija .

Ja prece ir bojāta, mēs to pēc iespējas ātrāk nomainīsim pret jaunu.

Mēs neremontējam iekārtas uz vietas, bet, ja kaut kas notiktu, jūsu iekārtas tiktu nosūtītas ražotājam vai sertificētam servisa centram Eiropā.

Mēs cenšamies pēc iespējas ātrāk pabeigt garantijas procesus (to ir maz).

Vai visas cenas ietver nodokļus?

Jā, visas mūsu tīmekļa vietnē norādītās cenas ietver PVN .

Vai varu pirkt bez PVN, ja esmu ES uzņēmums?

Jā, ja esat ES (nevis LT) reģistrēts uzņēmums ar derīgu PVN numuru , varat iepirkties bez PVN (ar 0% likmi). Sazinieties ar mums pa e-pastu support@helente.lt , un mēs jums ātri nosūtīsim rēķinu bez PVN.

Produkti

Vai jūs sniegsiet palīdzību ar aprīkojuma pievienošanu, ja nepieciešams?

Protams! Mēs paši esam simulācijas sacīkšu entuziasti, tāpēc saprotam, kā viss darbojas. Ja pēc pasūtījuma saņemšanas jums nepieciešama palīdzība, rakstiet mums uz e-pastu support@helente.lt , un mēs noteikti jums palīdzēsim.

Vai jums ir fiziska atrašanās vieta, kur es varu apskatīt, izmēģināt jūsu produktus un saņemt savu pasūtījumu?

Jā! Mūsu galvenā mītne atrodas Kauņā, Pramonės 4K . Šeit mums ir noliktava, mūsu simulatori un aprīkojums uz vietas. Jūs varat ierasties, lai apskatītu, testētu un pat saņemtu savu pasūtījumu. Jums tikai iepriekš jāvienojas par apmeklējuma laiku.

Neatradāt atbildi?

Sazinieties ar mums.