Tas var šķist sīkums, taču pareiza stūres rata pozīcija rada milzīgu atšķirību – gan komforta, gan vadības, gan saķeres ziņā. Lūk, dažas lietas, kam jāpievērš uzmanība:

Augstums — stūrei vajadzētu justies dabiskai. Man personīgi patīk, ja stūres augšdaļa ir aptuveni zoda līmenī. Citiem patīk nedaudz zemāka vai augstāka, bet, ja tā šķiet dīvaina, kaut kas nav kārtībā.
Leņķis — tas ir svarīgi. Statīvam jābūt tādam, lai varētu regulēt leņķi. Ja stūre ir pilnīgi horizontāla un jūs sēžat taisni, pēc kāda laika jūsu plaukstas locītavas sāks sāpēt. Nedaudz noliecieties leņķī, lai rokas un plaukstas balstītos dabiski.
Ja sēžat atgāztākā, "formulas" stila pozā, tad labāka ir taisnāka stūre.
Attālums — ātrs tests: izstiepiet rokas uz priekšu, bet nesasprindziniet plecus. Plaukstas locītavām vajadzētu dabiski atrasties uz stūres — tas ir jūsu sākumpunkts. Pielāgojiet attālumu tuvāk vai tālāk no turienes, līdz atrodat ērtāko pozīciju ilgākām nodarbībām.
Vissvarīgākais ir tas, lai jūs varētu braukt stundām ilgi bez diskomforta. Ja kaut kas šķiet nepareizi, tā tas arī ir.
Meklējat aprīkojumu, kas ļauj perfekti pielāgot stūri? Apskatiet mūsu Helente alumīnija profila rāmjus — regulējamus, izturīgus un radītus komfortam un veiktspējai.



Kā pareizi pielāgot monitorus simulatora sacīkšu iekārtā
Moza pret Simagic — kurš no tiem ir piemērots tieši Jums?