Garantija un klientu apkalpošana

Garantija

Visiem mūsu produktiem ir 24 mēnešu garantija gan privātajiem, gan biznesa klientiem.

Uz ko attiecas garantija?

  • Rūpnīcas defekti
  • Trūkstošās daļas pēc pieprasījuma
  • transportēšanas laikā bojātas preces (ja tas nav klienta vaina).

Uz ko neattiecas garantija?

  • Dabiskais nolietojums
  • Klienta izraisīti bojājumi (nomests, nepareiza lietošana, pārveidošana u. c.).

Kā iesniegt garantijas pieteikumu?

  1. Sazinieties ar mums pa e-pastu. pa e-pastu uz šādu adresi service@helente.ltnorādot pasūtījuma numuru, produkta problēmu un pievienojot fotoattēlus vai videoklipus.
  2. Mūsu komanda atbildēs tajā pašā dienā (ja mēs saņemsim pieprasījumu darba laikā).
  3. Ja uz problēmu attiecas garantija, mēs parūpēsimies par visu procesu, tostarp par bezmaksas piegādi un remonta vai nomaiņas izmaksām.
  4. Klientam par neko nav jāuztraucas – mēs nodrošinām visu.

Klientu apkalpošana

Mēs lepojamies ar savu klientu apkalpošanu un vienmēr cenšamies palīdzēt. bezmaksasneatkarīgi no tā, vai esat iegādājies nelielu detaļu vai pilnu simulatoru.

Tehniskais atbalsts – Ja jums ir kādi jautājumi par produktu, tā uzstādīšanu vai lietošanu, lūdzu, sazinieties ar mums – mēs jums palīdzēsim!

Atbalsts gataviem simulatoriem – Ja esat iegādājies no mums pilnu simulatoru, mēs nodrošinām attālināto atbalstu un tiešsaistes tehnisko apkopi bez papildu maksas.

Ja jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama palīdzība, mēs vienmēr esam gatavi jums palīdzēt. Jūs varat sazināties pa tālruni. Nr., el. pa e-pastu vai tīmekļa vietnes sadaļā Tiešsaistes tērzēšana, kas atrodama apakšējā labajā pusē.